LoKO
Administrator
Dołączył: 04 Paź 2009
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 17:06, 15 Gru 2010 Temat postu: Regulamin. |
|
|
Jeśli chcesz być użytkownikiem forum musi przestrzegać tego regulaminu.
1.
Każdy z użytkowników forum musi zapoznać się i przestrzegać Regulamin Forum.
2.
Nie pisz dwóch postów bezpośrednio pod sobą. Jeżeli po wysłaniu wiadomości chcesz coś jeszcze dodać użyj opcji Edytuj. W wyjątkowych sytuacjach można zrobić odstępstwo od tej reguły w celu odświeżenia tematu. Pamiętaj jednak, że odświeżenie tematu w dniu, w którym został w nim napisany ostatni post, jest nadużyciem.
3.
Floodowanie, spamowanie poprzez reklamowanie swoich stron, programów, treści pornograficznych, a także obrażanie innych osób, ich poglądów politycznych lub religijnych oraz używanie niecenzuralnych słów jest zabronione i może stać się podstawą do zablokowania dostępu do forum.
4. Każdy użytkownik musi w podpisie umieścić swoje Imię i nazwisko, zobowiązany jest także pisząc post zaznaczyć pole"Dodaj podpis (może być zmieniony w profilu)" celem dogłębnej weryfikacji autora postu.
5. Zasada zakładania nowego tematu: w nazwie piszemy nr grupy do której kierowany jest temat, uwzględniając grupy ćwiczeniowe i laboratoryjne w przypadku gdy temat skierowany jest do wszystkich studentów piszemy „wszyscy” po „adresacji” tematu wpisujemy nazwę właściwą.
Przykłady:
Wszyscy, Odwołane zajęcia.
4gr. lab. Sprawozdanie z ostatniej laborki.
1gr ćw. Kolokwium zaliczeniowe.
UWAGA!!!
Użytkownik, który nie umieści w podpisie Imienia i Nazwiska, zostanie zablokowany do czasu aż nie skontaktuje się z adminem.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez LoKO dnia Pon 16:49, 28 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|